דילוג לתוכן הראשי

טיפים שימושיים חיוביים שיעזרו לך להיפטר מהעישון




אתה זקוק לאמונה חזקה שמעורבבת עם כוח רצון חזק יותר להפסיק לעשן. שקול לוותר על עישון כאחד הדברים הקשים מאוד שעשית בחיים שלך. זה הכל תלוי בך


פתח את התוכנית שלך וקבל החלטה בהתאם



חפש תמיכה מהמשפחה והחברים שלך להחלטה שלך לפרוש. תגיד להם בעתיד קרוב מאוד אתה עלול להיות עצבני, אפילו לא רציונלי בגלל הפסקת העישון



קבע מועד להפסקת העישון וגם החלט באיזה יום אתה מתכוון לומר לעצמך שזאת הסיגריה האחרונה אתה יכול לקיים טקס קטן כשאתה מעשן את הסיגריה האחרונה שלך. זה תלוי בך



תכנית פעילות גופנית על בסיס יומי יכולה לעזור לך לחיות מחדש ולהוריד את המתח, ולהתאושש משנים של נזק מסיגריות, אתם יכולים להתחיל בהליכה פעם או פעמיים ביום. אתם יכולים גם לשקול על כמה פעילויות רצינות  3 עד 4 פעמים בשבוע. התייעץ עם הרופא שלך לפני שתתחיל כל תכנית פעילות גופנית



לתרגל כמה נשימות עמוקות בכל יום 3 עד 5 דקות בנשימה דרך האף באיטיות להחזיק את הנשימה לכמה שניות, לנשוף לאט דרך הפה



בנוסף לדמיין את זה שאתה הולך להפסיק לעשן. עצום את עיניך ודמיין לעצמך הופך את הצעות של סיגריות, המוצעות על ידי מישהו, זורק את כל החבילות של סיגריות שלך הדמיה חזקה באמת עובדת



 .

קצץ בכמות הסיגריות והורד בצורה הדרגתית לתרחיש הזה הייתי קורא תכנית ברורה לגבי הסיגריות שאתה מעשן כל יום בכל יום אתה מפחית את המספר וקונה רק חבילה אחת





קח החלטה נחושה אחת ולתמיד, פשוט להפסיק בבת אחת, אתה השופט הטוב ביותר העיקר שתחליט  או בצורה הדרגתית



עכשיו אתה יכול לחגוג את הצעד במסע שלך. לאחר תקופה של שבועיים לראות סרט, בקר במסעדה אחרי שישה חודשים שנה הזמן את החברים שלך המשפחה למסיבת יום ההולדת שלך, חגוג את ההתחלה החדשה שלך בחיים



כדאי לשתות הרבה מים. שתייה רבה  יותר תעזור להוצאת הניקוטין וכימיקלים מהגוף שלך



להימנע לעשן בכל מיני מצבים ללמוד להתמודד כשאתה מרגיש במתח, בסוף ארוחה, הגעה לעבודה, נכנס לבר ועוד



פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יורם לוינשטיין מספר על הדרך הקלה להפסיק לעשן

להפסיק לעשן, משימה בלתי אפשרית הפוך אותה לאפשרית

להפסיק את אחד מההרגלים האהובים עליך הוא באמת דבר מאוד קשה. אפילו, להוריד בכמות הוא גם דבר קשה לעשות. לדוגמא, לאחר שעשית בדיקה הרופא שלך ייעץ לך לקחת כמות קטנה של סוכר בתה שלך או לצמצם את כמות המלח במזון שלך. חיתוך כמות או מלח או הסוכר הוא קשה מאוד  בדומה לכך הפסקת העישון ישנם כאלה שירגישו שהפסקת העישון  " משימה בלתי אפשרית " כמו שכולנו יודעים עישון הוא כמו רעל והעבודה היחידה שלו הוא להרוס את האדם דבר היחיד שצריך לעשות להפסיק אותו בכל מחיר. אל תטרחו על הזמן שאתם משקיעים בהפסקתו. כבר עשית את הצעד הראשון לקראת הפסקת ההרגל הזה. תתמשיך בכיוון הזה וזה אומר שיש לך סיכוי טוב להצליח במשימה לא מן הנמנע כי לא תוכלו לקבל את היעד הרצוי בניסיון הראשון. לכן, מעולם לא לאבד את קור הרוח, להמשיך לנסות כדי להיפטר מהרגל לעשן זו משימה קשה לביצוע, כמו סיגריות הניקוטין ממכר והמעשן מתמכר לזה. ניקוטין מגביר את כמות הדופמין בגוף. כאשר דופמין זה נכנס למוח, המעשן מקבל תחושה נחמדה, בשל השפעתו   זה איטי אבל בינתיים תהליך יעיל להיפטר מההרגל לעשן באופן קבוע. ישנם מספר מוצרים ז

מהי השיטה היעילה ביותר כדי לחנך את הילד שלך על עישון

מחקרים מראים שמבוגרים יכול להפסיק לעשן תחת טיפולו של יועץ ורופא אבל האפשרות הזאת היא כמעט בלתי אפשרית עבור בני נוער גיל טרום ההתבגרות הוא גיל שבו אנחנו רוצים לחוות כל חוויה בין אם טוב או רע ההרגלים שלנו יתחילו להיות בשלב זה כמו עישון רובנו לוקחים שאיפה ראשונה רק כדי לעשות רושם ליד חברים שלנו ובהמשך זה הופך להרגל מזיק    אז אם כן מהם הצעדים שיכולים לסייע לך כדי להבטיח את שלומו של הילד שלך? בדרך כלל ילד לומד מההרגלים של הוריו אם אתה מעשן מול הילד שלך הילד מיישם את מה שהוא רואה אצלך אם הוא רואה  למשל שאתם אוכלים מזון בריא סביר להניח שהוא יחכה את ההרגלים הטובים הללו אם הוא רואה את הוריו מעשנים יש סיכוי טוב שגם הוא יעשן  דבר עם הילדים שלך אתה יכול להתחיל מהסברים על לב  וריאות  ואחר כך להגיע להרגלים רעים שפוגעים בתפקוד התקין של הגוף שלהם כדאי להוסיף תמונה מנטלית שתמחיש זאת כלומר תמונה שמציגה את התוצאות של העישון במקום לשבח את מגמת העישון נסה למתוח ביקורת על שחקנים שמעשנים בסרטים ובתוכניות טלוויזיה ודא שאתה עושה את זה מול הילדים שלך ספר לילדים שלך על השפעות המזיקות על