דילוג לתוכן הראשי

איך להפסיק לעשן בעזרת מים


קל יותר להגיד מאשר לעשות. כמו כן, קל להזהיר מישהו שמעשן, או לבקש ממנו להפסיק את ההרגל. שאל מישהו, שהפסיק לעשן, כמה קשה היה לו / לה. התשובה שאתה מקבל תעזור לך להבין את המאמץ כמעט העל אנושי שנכנס לכל התהליך של הפסקת ההרגל


הדחף לעשן סיגריה אחת אחרונה תמיד שם אצל אנשים שכבר הפסיקו לעשן לעשן הדחף במשך שנים לעשן לעשן מדי פעם. למרבה הצער, רבים לאחר שמפסיקים בהצלחה


חוזרים כי  לא יכלו לעמוד בפיתוי של עישון סיגריה שחבר שלהם הציע. אין טעם לחזור לנקודת ההתחלה שלוט בדחפים שלך

 

 למרבה המזל, מעשנים יכולים לבחור בדרך מאוד פשוטה וזולה לצאת מדילמה זו. מים עוזרים כן מים . החדשות טובות שזה עוזר לניגמלים להפסיק לעשן. אנשים שעשנו במשך זמן רב והתרגלו לניקוטין, סמים חזקים. כאשר אדם מפסיק לעשן או נמצא בתהליך ההדרגתי של הפסקת עישון, הגוף משתוקק לניקוטין שהוא רגיל על בסיס יומי. ניקוטין צריך לצאת מחוץ לגוף המעשן, מים יכולים לעשות בצורה יעילה. כדאי לשתות יותר מים, המים יכולים לנקות את הגוף מרעלים. בממוצע, אדם שיש לו דחף לעשן צריך להכפיל את צריכת מים שלו. כדאי במקביל להפחית בצורה הדרגתית במספר סיגריות שאדם מעשן טובה יותר בדרך זו הגוף מתרגל לצריכה פחותה יותר של ניקוטין באופן שוטף. פרישה פתאומית מערערת את הגוף ואת התשוקה שנוצרה ויכולה ליצור יותר תסמיני גמילה. כאבי ראש הם אחד התסמינים הנפוצים של נסיגה


אם יש לך רצון להפסיק לעשן, אבל נכנע לדחף, לא מרגיש אשם. כל מה שאתה צריך לעשות לשתות 4 כוסות מים כדי לשטוף את הרעלים שהכנסת לגוף כאשר נוצר אצלך דחף לעשן לזכור שלא להיכנע לזה. במקום זאת, שתו כמה כוסות מים ואל תוסיפו יותר רעלים לגוף  שלכם


  
הפסקת עישון

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יורם לוינשטיין מספר על הדרך הקלה להפסיק לעשן

להפסיק לעשן, משימה בלתי אפשרית הפוך אותה לאפשרית

להפסיק את אחד מההרגלים האהובים עליך הוא באמת דבר מאוד קשה. אפילו, להוריד בכמות הוא גם דבר קשה לעשות. לדוגמא, לאחר שעשית בדיקה הרופא שלך ייעץ לך לקחת כמות קטנה של סוכר בתה שלך או לצמצם את כמות המלח במזון שלך. חיתוך כמות או מלח או הסוכר הוא קשה מאוד  בדומה לכך הפסקת העישון ישנם כאלה שירגישו שהפסקת העישון  " משימה בלתי אפשרית " כמו שכולנו יודעים עישון הוא כמו רעל והעבודה היחידה שלו הוא להרוס את האדם דבר היחיד שצריך לעשות להפסיק אותו בכל מחיר. אל תטרחו על הזמן שאתם משקיעים בהפסקתו. כבר עשית את הצעד הראשון לקראת הפסקת ההרגל הזה. תתמשיך בכיוון הזה וזה אומר שיש לך סיכוי טוב להצליח במשימה לא מן הנמנע כי לא תוכלו לקבל את היעד הרצוי בניסיון הראשון. לכן, מעולם לא לאבד את קור הרוח, להמשיך לנסות כדי להיפטר מהרגל לעשן זו משימה קשה לביצוע, כמו סיגריות הניקוטין ממכר והמעשן מתמכר לזה. ניקוטין מגביר את כמות הדופמין בגוף. כאשר דופמין זה נכנס למוח, המעשן מקבל תחושה נחמדה, בשל השפעתו   זה איטי אבל בינתיים תהליך יעיל להיפטר מההרגל לעשן באופן קבוע. ישנם מספר מוצרים ז

מהי השיטה היעילה ביותר כדי לחנך את הילד שלך על עישון

מחקרים מראים שמבוגרים יכול להפסיק לעשן תחת טיפולו של יועץ ורופא אבל האפשרות הזאת היא כמעט בלתי אפשרית עבור בני נוער גיל טרום ההתבגרות הוא גיל שבו אנחנו רוצים לחוות כל חוויה בין אם טוב או רע ההרגלים שלנו יתחילו להיות בשלב זה כמו עישון רובנו לוקחים שאיפה ראשונה רק כדי לעשות רושם ליד חברים שלנו ובהמשך זה הופך להרגל מזיק    אז אם כן מהם הצעדים שיכולים לסייע לך כדי להבטיח את שלומו של הילד שלך? בדרך כלל ילד לומד מההרגלים של הוריו אם אתה מעשן מול הילד שלך הילד מיישם את מה שהוא רואה אצלך אם הוא רואה  למשל שאתם אוכלים מזון בריא סביר להניח שהוא יחכה את ההרגלים הטובים הללו אם הוא רואה את הוריו מעשנים יש סיכוי טוב שגם הוא יעשן  דבר עם הילדים שלך אתה יכול להתחיל מהסברים על לב  וריאות  ואחר כך להגיע להרגלים רעים שפוגעים בתפקוד התקין של הגוף שלהם כדאי להוסיף תמונה מנטלית שתמחיש זאת כלומר תמונה שמציגה את התוצאות של העישון במקום לשבח את מגמת העישון נסה למתוח ביקורת על שחקנים שמעשנים בסרטים ובתוכניות טלוויזיה ודא שאתה עושה את זה מול הילדים שלך ספר לילדים שלך על השפעות המזיקות על