דילוג לתוכן הראשי

להפסיק לעשן, משימה בלתי אפשרית הפוך אותה לאפשרית


להפסיק את אחד מההרגלים האהובים עליך הוא באמת דבר מאוד קשה. אפילו, להוריד בכמות הוא גם דבר קשה לעשות. לדוגמא, לאחר שעשית בדיקה הרופא שלך ייעץ לך לקחת כמות קטנה של סוכר בתה שלך או לצמצם את כמות המלח במזון שלך. חיתוך כמות או מלח או הסוכר הוא קשה מאוד  בדומה לכך הפסקת העישון


ישנם כאלה שירגישו שהפסקת העישון  "משימה בלתי אפשרית" כמו שכולנו יודעים עישון הוא כמו רעל והעבודה היחידה שלו הוא להרוס את האדם דבר היחיד שצריך לעשות להפסיק אותו בכל מחיר. אל תטרחו על הזמן שאתם משקיעים בהפסקתו. כבר עשית את הצעד הראשון לקראת הפסקת ההרגל הזה. תתמשיך בכיוון הזה וזה אומר שיש לך סיכוי טוב להצליח במשימה

לא מן הנמנע כי לא תוכלו לקבל את היעד הרצוי בניסיון הראשון. לכן, מעולם לא לאבד את קור הרוח, להמשיך לנסות


כדי להיפטר מהרגל לעשן זו משימה קשה לביצוע, כמו סיגריות הניקוטין ממכר והמעשן מתמכר לזה. ניקוטין מגביר את כמות הדופמין בגוף. כאשר דופמין זה נכנס למוח, המעשן מקבל תחושה נחמדה, בשל השפעתו


 
זה איטי אבל בינתיים תהליך יעיל להיפטר מההרגל לעשן באופן קבוע. ישנם מספר מוצרים זמינים בשוק שיכול להחליף את הניקוטין, כמו המדבקה או מסטיק. מלבד כל האפשרויות האלה, הדבר החשוב ביותר שיש לדאוג הוא הנחישות של הפסקתו באופן קבוע

ההפרעה הגדולה ביותר בהפסקת העישון היא השיגרה אתם הבאים כדי לעשן. בשגרת היומיום שלך, אתה נתת מקום מיוחד להרגל הזה. בעת שעבדת במשרד, לעתים קרובות אתה מעשן בהפסקות, או אחרי ארוחת ערב, או שיש משקאות במסיבה, או כאשר אין לך מה לעשות, רק כדי להעביר את הזמן שלך


הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להחליט על תאריך ראוי כי מהיום הזה ואילך 'להפסיק לעשן' מתחיל משימה. תתחיל את המשימה הזאת בכך שלא לעשן ייתכן שבהתחלה זה יהיה קצת קשה. לכן, נסה להסיח את דעתך מהעישון ולאט לאט תוכל להבחין בהתקדמות ניכרת


ההחלטה שלך להיפטר מהעישון היא לחלוטין לא רק טובה לבריאות שלך, אלה גם לבני המשפחה שלך יהנו ממנו. זה לא רק יועיל לבריאותך, אלא גם יאפשר לך לנצל את זה באופן יצירתי. יתר על כן, את הכסף שאתה שורף על העישון  יוכל  לשמש בתור חלק ממסיבה טובה שתוכל לערוך


בעוד הפסקת ההרגל הרע הזה הדבר הטוב ביותר שאפשר לעשות הוא להצטרף לכל תכנית פעילות גופנית תחת הדרכתו של מאמן מומחה. הפעילות הגופנית היא התחליף ההולם של עישון, עישון גורם לך להרגיש קצת בהיי אז תתחיל להתעמל


השתדל לשמור את הידיים ואת הפה שלך עסוקים בלעיסת מסטיק או גלידה או כל דבר שעוסקים עם הידיים והפה


פרישה היא לא משימה קלה עבור המעשן. המעשן צריך לעבור הרבה שלבים קשים, אבל אף פעם לא זה לא צריך להרתיע אותך להמשיך לנסות. דבר אחד אתה חייב לקחת בחשבון הוא להיות מוכן לכל סוג של מצבים ועדיין לא לוותר על הנחישות. פרישה מעישון תיתן לך חיים חדשים

להפסיק לעשן

 
   

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יורם לוינשטיין מספר על הדרך הקלה להפסיק לעשן

מהי השיטה היעילה ביותר כדי לחנך את הילד שלך על עישון

מחקרים מראים שמבוגרים יכול להפסיק לעשן תחת טיפולו של יועץ ורופא אבל האפשרות הזאת היא כמעט בלתי אפשרית עבור בני נוער גיל טרום ההתבגרות הוא גיל שבו אנחנו רוצים לחוות כל חוויה בין אם טוב או רע ההרגלים שלנו יתחילו להיות בשלב זה כמו עישון רובנו לוקחים שאיפה ראשונה רק כדי לעשות רושם ליד חברים שלנו ובהמשך זה הופך להרגל מזיק    אז אם כן מהם הצעדים שיכולים לסייע לך כדי להבטיח את שלומו של הילד שלך? בדרך כלל ילד לומד מההרגלים של הוריו אם אתה מעשן מול הילד שלך הילד מיישם את מה שהוא רואה אצלך אם הוא רואה  למשל שאתם אוכלים מזון בריא סביר להניח שהוא יחכה את ההרגלים הטובים הללו אם הוא רואה את הוריו מעשנים יש סיכוי טוב שגם הוא יעשן  דבר עם הילדים שלך אתה יכול להתחיל מהסברים על לב  וריאות  ואחר כך להגיע להרגלים רעים שפוגעים בתפקוד התקין של הגוף שלהם כדאי להוסיף תמונה מנטלית שתמחיש זאת כלומר תמונה שמציגה את התוצאות של העישון במקום לשבח את מגמת העישון נסה למתוח ביקורת על שחקנים שמעשנים בסרטים ובתוכניות טלוויזיה ודא שאתה עושה את זה מול הילדים שלך ספר לילדים שלך על השפעות המזיקות על