דילוג לתוכן הראשי

עישון זה לא הפיתרון בשבילך


מתח הוא ביחס ישיר לעישון. כל המעשנים בחוץ יסכימו עם עובדה זו. זוהי

  סיסמא משותפת לכל המעשנים שבגלל שהם מעשנים מלחץ. אבל, זו טעות. לעתים קרובות אנשים אומרים כי הם מעשנים בשל הרגל העישון שלהם. גם לאחר הפסקת עישון, מעשנים לעתים קרובות מתחילים לעשן. הסיבות העיקריות ללקיחה סיגריה שוב מפגשים חברתיים, מסיבות, מתח ואלכוהול

 

 

יש כמה מעשנים, שרוצים להיפטר מחומר כימי הקטלני. לאחר כמה ניסיונות כושלים, הם אפילו אומרים שלום לעישון. אבל, לאחר תקופה מסוימת הדחף שלהם לעישון מתחיל מתחיל שוב . הם מרגישים שהחיים משעממים ללא עישון. המעשן לשעבר הופך להיות עצבני, כועס ומדוכא ללא עישון  

 

בחיי היומיום שלנו, אנו חווים מתח בכל מקום. המתח יכול להיות קשור לעבודה או משפחה או חברים או עניינים פיננסיים. במצבי לחץ כאלה, המעשן לשעבר רוצה לקחת את לעזרתו את העישון. הוא הולך לעשן, כי הוא חושב שזה יהיה מועיל. עם זאת, מדובר בטעות

 

במקום לארגן את לוח הזמנים של העבודה שלך, אתה חושב על כך שיש סיגריה. אתה יכול לתת כל סיבה לסיגריה במצב הזה? גם סיגריה יכולה לעזור לך בהקלה על הלחץ בעבודה, ולא יכולה לעשות את העבודה. לכן, אין סיבה לעישון במצב מלחיץ כזה. אתה עושה רק צחוק מעצמך. אתה שוב מאפשר את כניסתם של חומרים כימיים קטלניים רבים. כימיקלים אלה יגרמו למחלות קטלניות מזיקות לך וליקרים לך

 

העישון יגרום לך חרדת יתר. זה

 משפר את התסכול. תוכל לקחת עוד סיגריה, כאשר הראשון מסתיים. בדרך זו, תוכל להתחיל לעשן שוב לאחר מספר ניסיונות כושלים וכנים. אבל, בשל לחץ מסוים אתה שוב לוקח את זה אפילו, אם אתה עובר תקופת משבר גדולה, זכור כי עישון יתן לך את הפתרון תמיד לזכור כי העישון לא הולך לפתור את הבעיה שלך


 

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

יורם לוינשטיין מספר על הדרך הקלה להפסיק לעשן

להפסיק לעשן, משימה בלתי אפשרית הפוך אותה לאפשרית

להפסיק את אחד מההרגלים האהובים עליך הוא באמת דבר מאוד קשה. אפילו, להוריד בכמות הוא גם דבר קשה לעשות. לדוגמא, לאחר שעשית בדיקה הרופא שלך ייעץ לך לקחת כמות קטנה של סוכר בתה שלך או לצמצם את כמות המלח במזון שלך. חיתוך כמות או מלח או הסוכר הוא קשה מאוד  בדומה לכך הפסקת העישון ישנם כאלה שירגישו שהפסקת העישון  " משימה בלתי אפשרית " כמו שכולנו יודעים עישון הוא כמו רעל והעבודה היחידה שלו הוא להרוס את האדם דבר היחיד שצריך לעשות להפסיק אותו בכל מחיר. אל תטרחו על הזמן שאתם משקיעים בהפסקתו. כבר עשית את הצעד הראשון לקראת הפסקת ההרגל הזה. תתמשיך בכיוון הזה וזה אומר שיש לך סיכוי טוב להצליח במשימה לא מן הנמנע כי לא תוכלו לקבל את היעד הרצוי בניסיון הראשון. לכן, מעולם לא לאבד את קור הרוח, להמשיך לנסות כדי להיפטר מהרגל לעשן זו משימה קשה לביצוע, כמו סיגריות הניקוטין ממכר והמעשן מתמכר לזה. ניקוטין מגביר את כמות הדופמין בגוף. כאשר דופמין זה נכנס למוח, המעשן מקבל תחושה נחמדה, בשל השפעתו   זה איטי אבל בינתיים תהליך יעיל להיפטר מההרגל לעשן באופן קבוע. ישנם מספר מוצרים ז

מהי השיטה היעילה ביותר כדי לחנך את הילד שלך על עישון

מחקרים מראים שמבוגרים יכול להפסיק לעשן תחת טיפולו של יועץ ורופא אבל האפשרות הזאת היא כמעט בלתי אפשרית עבור בני נוער גיל טרום ההתבגרות הוא גיל שבו אנחנו רוצים לחוות כל חוויה בין אם טוב או רע ההרגלים שלנו יתחילו להיות בשלב זה כמו עישון רובנו לוקחים שאיפה ראשונה רק כדי לעשות רושם ליד חברים שלנו ובהמשך זה הופך להרגל מזיק    אז אם כן מהם הצעדים שיכולים לסייע לך כדי להבטיח את שלומו של הילד שלך? בדרך כלל ילד לומד מההרגלים של הוריו אם אתה מעשן מול הילד שלך הילד מיישם את מה שהוא רואה אצלך אם הוא רואה  למשל שאתם אוכלים מזון בריא סביר להניח שהוא יחכה את ההרגלים הטובים הללו אם הוא רואה את הוריו מעשנים יש סיכוי טוב שגם הוא יעשן  דבר עם הילדים שלך אתה יכול להתחיל מהסברים על לב  וריאות  ואחר כך להגיע להרגלים רעים שפוגעים בתפקוד התקין של הגוף שלהם כדאי להוסיף תמונה מנטלית שתמחיש זאת כלומר תמונה שמציגה את התוצאות של העישון במקום לשבח את מגמת העישון נסה למתוח ביקורת על שחקנים שמעשנים בסרטים ובתוכניות טלוויזיה ודא שאתה עושה את זה מול הילדים שלך ספר לילדים שלך על השפעות המזיקות על